søndag 6. januar 2013

Det e på tiå å begynna nertellingå te turen te Thailand, å ikkje minst å ligga i hammoken her på stranden på Palmeøyå KOH SAMUI.
http://www.kohsamui.com/
21 dager igjen så e eg på vingene.
Det ska bli grueligt godt me ein lange ferie.
På bloggen min her kan du se ka så skjer kver einaste dag. Ellers glede eg me te å vera samen med de goe vennene mine, å ikkje minst den goe kompisen min John fra Haugesund, å så komme jo Sven Gunnar å kånå, å et par te. Jo dette ska bli bra.

Det blir jo ikje bare på ein plass, men ein rundreise te någen fantastiske plasser med interresante utflukter.
Ellers så e det godt å ver tebage te normalen itte møje helligdager, ellers for å sei det på fagspråket i hoppsporten...det e godt å ver i sveve igjen... å at me går mod lysare å varmare tier. Men å se fram te ferie det blir godt. Å det e ikkje for å frista men neste gang dokker ska planlegga ferien så ska eg frista dokker med någen bilder fra Koh Samui. Nyd Synet å ha ein goe dag.


Koh Samui is Thailand`s third largest island at 247 sq.km and during the last decade it has become one of Southeast Asia`s premier tourist destiations. Samui sits snugly in the Gulf of Thailand, surrounded by other island gems like Ko Pha-ngan and Ko Tao, and its located 84 km east of Surat Thani, the provincial capital of the mainland.
With soft sandy beaches shaded by towering palms, delicious fresh seafood and a vibrant nightlife.
One of the island`s most appealing features is the loop road, wich makes a 50 km circuit around the island, giving a glimse of superb beaches on the norh, east and west coasts.
It runs past sleepy fishing villages and through seas of coconut palms, passing Samui`s most impresive waterfall and tempting turn-offs into the highlands along the way.