fredag 4. januar 2013


            VENNSKAP....

BARE JEG SER ORDET PÅ TRYKK
           BLIR HJERTET VARMT.

Eg tenke på kor mye goe venner eg har fått itte all cruise kjøringå her i Stavanger.
Adle de kjekke guidane å adle sjåfør kollegaene...ja det e ikkje det bitten løye at eg blir varme om hjerta. Det e jo å håba at det fortsette i lange tier..men så det jo så at eg blir jo ikkje yngre. Kor lenge ska eg holla på,,,ja ja eg får ta ein ting av gangen så får eg se.

Der e jo møje på gang spesielt i Thailand, plutseligt så blei det travelt der og, å eg kan jo ikkje ver på begge plasser på ein gang. Å eg har jo så mange venner der og, å ikkje minst veldig møje familie.
Ta nå her hjemma, ja der e det meg å syster mi å mor mi. Ja å så ongane då, så te samen så telle familien 7 stykker. Ja det e kje møje..å ikkje blir de flerne heller, fordi ongane mine har kje greid å produsera någen barnabarn selv om eg har forklart de koss de ska gjør det. Men blir det någe me de...nei. De seie bare alt te si ti... det komme nok. Du må ha tålmodighet pappa......herregud kor lange tålmodiget tror du pappaen dokkers har.

Nei då har familien i Thailand vert møje merr produktive, ta svigers for eks, de va 12 brødre å systre å adle de har fått ein haug me ongar. For ikkje å snakka om adle barnabarnå å tantonklar å tanter å ja gudvett ka alt e, regnestykket blei någe heil aent enn våres 7,,,ja holl dokker fast  63 stk,, det e møje det. Å tenk dokker at alt dette e eg goe venner me.
Så når eg legge samen sjåførar, guidar, andre venner her hjemma + adle de i Thailand så e det store tall me snakke om. Ja hvis det ska fortsetta sånn så kan de snart ha ein cruisebåt for seg sjøl.
Har møje å tenka på for tiå. vel så mor mi seie " ME GOE VENNER FORLENGE DU LIVET"

Takk te adle vennene mine for at dokker e så greie.

Nyt dagen. Hilsen Onkel Per